Tai – kvalifikacijos kėlimo seminaras bendro lavinimo mokyklų mokytojams, iliustruojantis, kaip praktiškai ir nesudėtingai paversti vadovėlio informaciją mokiniams (ir pačiam mokytojui) patrauklia medžiaga diferencijuojant ją pagal keturis mokymosi stilius.
Akivaizdu, kad mokymo proceso diferencijavimas nėra naujovė, tačiau mokytojui tai – sunki užduotis, reikalaujanti nemažai laiko. Tikriausiai, dėl to mokymosi diferencijavimo pavyzdžiai gana fragmentiški, jiems trūksta nuoseklumo, sistemingo taikymo. Programa supažindina mokytojus su diferencijuoto mokymo pagal skirtingus mokymosi stilius principais ir parodo, kad šis procesas turi aiškią ir paprastą logiką.
Kam bus naudinga? Pradinių klasių mokytojams, kalbų ir socialinių mokslų mokytojams
Trukmė: 6 – 12 ak. val. (1 ar 2 dienų seminaras)
Programos turinys:
Temos pavadinimas | Trumpas turinio apibūdinimas | Ak. val. |
Mokymosi stiliai – kodėl tai svarbu? |
Praktinė veikla, žaidimai, diskusija |
2 |
Diferencijuoto mokymosi pagal mokymosi stilių pamokų ir užduočių pavyzdžiai
|
Praktinė veikla, žaidimai, diskusija |
2-3 |
Diferencijuoto mokymosi pamokos planavimas ir vedimas |
Diskusija, refleksija |
2-4 |
Diferencijuoto mokymosi pamokos vertinimas |
|
1 |
Diferencijuoto mokymosi pagal mokymosi stilius taikymas kitose veiklose |
|
1-2 |